2009. december 31., csütörtök

Fotós idézet, év értékelés :), BUÉK! :)

Ezt az idézetet Szilveszterre tartogattam Nektek. :)

"Ha egy évben csak egy jó fotót készítek, akkor az már egy jó év volt." - Vadas Ernő

Nemrég volt Vadas Ernő születésének 110. évfordulója.
Főfüge blogján egy 1960-ban készült Híradó részletet tekinthettek meg 1 percben, illetve fotós gondolatokat olvashattok. Érdemes megnézni!

Kíváncsi lennék Ti melyik képeteket/képeiteket tartjátok 2009-ben a legjobbnak?

Nekem ez volt a legnépszerűbb, általatok a legjobbnak tartott:



Ez viszont az én személyes kedvencem:



Bár sok szempontból nehéz év volt a 2009-es, ha visszanézek, panaszra nincs okom. Idén lettem első lakás és első DSLR tulajdos, idén indítottam el barátok "nyomására" ezt a blogot. Ugyanis megfenyegettek, hogy ha én nem, majd ők nyitnak nekem egyet és megírják a bejegyzéseket, szanaszét offolják a kommenteket és a végén átadják. Igaz, Juice? Igaz, Pihe Pajti? ;) Mindezt azért, mert időnként állítólag szétoffoltam néhány bejegyzésük kommentjét. Pedig szerintem nem is! :) Köszönöm a "nyomást"! Örülök, hogy elindult ez a blog! Sok élményt, sok fotós ismerőst köszönhetek ennek. Az új ismerettségeket, új kapcsolatokat értékelem a legtöbbre az egészben. Remélem jövőre élőben is megismerhetem azokat, akiket most még csak virtuálisan! Tervezek egy "blog találkozót", amiről majd később. :)

Köszönöm szépen az egész évi aktivitásotok! Jövőre is sok szeretettel látok mindenkit!

BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK! :)

10 megjegyzés:

  1. Mindkét kép jó, nem tudnék (és nem is akarnék) választani. :)
    Boldog Új Évet neked is. :)

    VálaszTörlés
  2. Igaz Peti! És örülök, hogy elindítottad a blogot, meg annak is, hogy megismertelek, meg annak is, hogy Pentaxos lettél, meg annak is hogy kompaktos voltál, meg annak is hogy BUÉK!!!

    :)
    Jövőre találkozunk!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik mindkét kép, de más-más a hangulat, így nem tudnám egy mérlegre tenni őket. Jó fényeket a jövő évre is, és sikeres új évet!

    VálaszTörlés
  4. Én is ürölök a blognak, úgyhogy köszönet Juice-nak, Pihének. :)
    Meg persze Neked az állandó figyelemért! :)
    Mindkét kép nagy kedvenc, de az első az nagyon nagy. :)
    Boldog Új Évet Neked is! :)

    VálaszTörlés
  5. A blogtalalkozo tenyleg jo otlet,na de azt csak kesobb,egyenlore csak annyit hogy:
    B.U.E.K

    VálaszTörlés
  6. BUÉK!

    Jó az a Vadas idézet!:D
    Rám illik..:D:D

    VálaszTörlés
  7. BUÉK, Péter!

    Nagyon örülök, hogy elindítottad a blogot, jó ide betérni és mindig rácsodálkozni a Zsákai Péteres látásmódra és szájízre.

    Nem tudnék választani a két fenti kép közül, de nekem szinte mindegyik tavalyi képed IS tetszett.

    A blogtalálkozó remek ötlet, szívesen megismerném az Olvasóidat, némelyiküket sleep üzemmódban már jó ideje követem. :o)

    VálaszTörlés
  8. Köszi szépen mindenkinek! Kaptam egy szép verset, idekopizom Nektek.


    Kányádi Sándor: Csendes pohárköszöntő újév reggelén

    Nem kívánok senkinek se
    különösebben nagy dolgot.
    Mindenki, amennyire tud,
    legyen boldog.
    Érje el, ki mit szeretne,
    s ha elérte, többre vágyjon,
    s megint többre. Tiszta szívből
    ezt kívánom.
    Szaporodjon ez az ország
    Emberségbe’, hitbe’, kedvbe’,
    s ki honnan jött, soha soha
    ne feledje.
    Mert míg tudod, ki vagy, mért vagy,
    vissza nem fognak a kátyúk…
    A többit majd apródonként
    megcsináljuk.
    Végül pedig azt kívánom,
    legyen béke. –
    Gyönyörködjünk még sokáig
    a lehulló hópihékbe’!

    VálaszTörlés