2009. december 24., csütörtök

Családi kör


Anyukám keverő tálat kapott. :)

16 megjegyzés:

  1. Ezt hol tudom favolni? :o))))) Péter, lebuktál, most már látszik, hogy Neked valójában K20D van a fejed helyén, csak arccal álcázod, hogy mások ezt ne láthassák! :o))

    VálaszTörlés
  2. Igen, igazából "gépfejű" vagyok, lebuktattam magam (elfelejtettem ráretusálni az arcom). :)

    Itt is tudod favolni! Csak manuálisan számolom.

    Eddig:
    1 people call this photo a favorite
    :D :D :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon vicces a kép és a cím! Még 1x Boldok Karácsonyt!
    +1 fav

    VálaszTörlés
  4. köszi, István! már-már gömb pano, nem?! :)
    (akik nem ismernék: István a www.kerekterek.hu gömbpanoráma oldal készítője. és most jön nekem egy ingyen reklámmal. :))))

    aktuális:
    2 people call this photo a favorite
    :D :D :D

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nagon jó - kösz a mosolyt!
    Boldog Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  6. :D :))
    Nagyon Boldogat Neked is,utólag is! :)

    VálaszTörlés
  7. Igen, én játszottam vele először. Amikor kicsi voltam, Apa rakta össze először az ajándékba kapott Legóim. Most, hogy felnőttem, engem illet az első "játék". :D :D :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon ötletes és hogy belefér minden!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a véleményt, Fhil! Üdv köztünk! Jövőre Te is kérj keverő tálat, nagyon hasznos egy fotós kellék. :)

    VálaszTörlés
  10. köszi, Juice! :)

    aktuális:
    3 people call this photo a favorite :)

    VálaszTörlés
  11. Viewed 123 times (Not including you)
    14 comments

    VálaszTörlés
  12. Hű ez de jó kép lett ! :)

    VálaszTörlés