2009. október 1., csütörtök

Fotós idézet 2009.10.01

„Emlékszem, először hétéves koromban vágyódtam egy fényképezőgép után, amikor láttam, hogy a nagyobb fiúk felvételeket készítenek. Aztán – jóval azelőtt, hogy gépem lett volna – gondolatban én is képeket csináltam azokról a tárgyakról, amelyek hatottak rám.” Innentől kezdve fejében folyamatosan komponált, így mire elkezdett fényképezni, látásmódja szinte teljesen kifejlődött. „Amint 1912-ben a gépemet megkaptam, kezdtem olyan képeket csinálni, amilyeneket látni akartam. Ezek vizuálisan sikerültek, de technikai tapasztalataim még nem voltak.” - André Kertész

3 megjegyzés:

  1. Néhanap azt érzem, hogy a digik épp ezt a fejben komponálást "ölik" ki az emberből a "korlátlan" expó-lehetőséggel.

    VálaszTörlés
  2. Na, igen! Nekem is annyi jó kép van a fejemben! Ha látnátok?! ;)

    VálaszTörlés
  3. Ha csak ezen múlik kiszedjük onnan!
    Hogy is mondják az ER-ben ilyenkor: Törlést, szikét, érszorítót!:))))

    VálaszTörlés