2009. szeptember 9., szerda

Zebrabsztrakt

10 megjegyzés:

  1. Valóban jó meglátás,én biztos nyomtam volna rá kontrasztot(még)

    VálaszTörlés
  2. (Ha már tippmix: én levágtam volna a jobb szélét, de lehet, hogy a balból is egy pár mm-t.)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen a véleményeket! igazad van Laci, nem az igazi az ff konverzió most sem. ebbe jobban bele kell ásnom magam.

    VálaszTörlés
  4. Pihe Pajtinak is köszi a vágási tippet. még gondolkodom rajta! úgyis majd újra foglalkozni szeretnék ezzel a képpel. elnézést, tegnap elmaradt ez a megjegyzés!

    VálaszTörlés
  5. Peti, ez megint egy olyan igazi te-féle kép lett, grat!

    VálaszTörlés
  6. Tök jó a meglátás, de kicsit bizonytalan a végeredmény. Az FF kidolgozás olyan-amilyen, de ez a téma KONTRASZTot igényel, tehát még mindig nem késő, még akkor sem, ha rajzos lesz tőle, mert ez egy olyan. És a kompozíció szerintem legyen vagy tág, vagy szűk, de döntsd el :)
    Üdv.!

    VálaszTörlés
  7. Mercutio_: köszi! :)

    RealQuentin: tök igazad van! még dolgozni fogok rajta! köszönöm a véleményed! örülnék, ha máskor is megírnád!

    VálaszTörlés
  8. megcsináltam újra az ff konverziót + szűkebbre vágtam.

    VálaszTörlés