2009. augusztus 30., vasárnap

Visszavárunk

2 megjegyzés:

  1. Szia Péter Pajtás!
    Elhagyod a várost,és lám kint is van élet:)Jól elkapott pillanat,látom ők is csak néznek...
    Szerintem nyugodtan a sarokba kerülhet a páros-nem kell mindíg az aranymetszés
    Egyedi témákat kívánva,üdvözöllek
    Feri,de a pentaxos:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, kimoccantunk kiváló kollégáimmal Vecsésre repülőket nézegetni (nem a bicajosok azok!). :)
    Nézegettem mindenféle vágással ezt a képet, nekem így jött be leginkább. ezen jobban érezni, hogy jobbra is, balra is "végtelen" a mező. szeretem sokszor sarokba szorítani a témáimat - ezt is megpróbáltam úgy is -, de így szerintem hatásosabb lett. egyébként szerintem semmi nincs ezen a képen aranymetszésben! a bicajosok is inkább középre vannak szerkesztve, mint aranymetszésbe. köszönöm a véleményed! küldök mail-ben olyan verziót Neked, ahol sarokban vannak a srácok és majd kíváncsi vagyok akkor is a véleményedre!

    VálaszTörlés